Musik

Företagspresentationen är äntligen klar, så även hälften av bilduppgifterna .
Mamma ringde o överraskade med att ha köpt kläder till mig som jag pratat om förut. Gjorde mig glad :)
Ska försöka komma ihåg att ringa körskolan imorgon, dags att börja ta tag i det där.
Mamma var skönast också, vi snackade om Berlin, hon började snacka om nått affelwienen (min tyska suger...), äppelvin skulle det iallafall vara, som hon ville att jag skulle handla. Jag berättade sedan att det var olagligt att ta in det eftersom att jag inte fyllt 20. Först tyckte hon inte att de lät bra sen när jag sa att dom inte kollar bussar ändå så verkade hon glömma bort den lagen. Haha.

Ändrade planer för kvällen, fick lite andra saker gjorda.
Lyssnar på Eddie Wheeler o Big Japan.
Mkt bra båda två, rekomenderas starkt.


Close to you - Eddie Wheeler
Practical - Big Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback