På resande fot

Klockan ringde tidigt imorse, jag har suttit på tåget hela dagen, lite udda den här gången, fick sitta i en "liggvagnskupé" med 5 st andra. Jag satt i mitten men det var helt ok, hade varit skönt att haft en vägg/fönster att luta sig mot men, jag klarade mig som sagt.

Väldigt lättsam resa annars, glad att jag tog min enorma hockeytrunk trots att den är väldigt väldigt stor. Har dock lovat mig själv att jag ska packa i min lilla väska nästa gång när jag ska hem. Ringde en taxi direkt när jag kom till S-näs o en bil kom snabbt, en trevlig tjej körde och han på den korta resan på ca 5 minuter hem till mig han hon berätta om hennes son som gick en specialskola, att hon varit i Thailand i mars, samt att hon gått upp 22 kilo de senaste 2 åren. Trevligt med folk som pratar ;)

Nu har jag precis packat upp o tittar på Sporten, härlig start för Henke :) Tråkigt för Anja dock att formen verkar långt borta, hade tänkt kolla på damernas slalom på VM men just nu lutar jag nästan mera åt herrarnas. Well well, we'll see.

Film senare, innan dess nått ätbart, dusch o småfix.

Later


Shiver - Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback