Pulkåkning :)

Idag åkte vi pulka/madrass/sopsäck på idrotten. Mkt roligt, jag såg ut som ett levande snömonster.
De flesta hade lyckats bra med sina klädval, jag var inte en av dom. Hade blivit mobbad av folk i min gamla klass om dom såg hur jag såg ut.. ;)

Roligt hade vi iallafall :)

39491-144


Kvällen ägnas åt Keyneismen, matlagning, fix av lägenhet samt frisyrfunderingar. Back to basic.
Snart är det lördag igen...



"- Står det nått om att dom gör hamburgare?
- Neej, det står hur dom ska göra rent toaletterna!"


Energilös, idag är en "längtar hem-dag". Vill slippa alla "måsten" nu. Orkar inte fixa mat, ha hyffsat städat, komma ihåg allting som är "viktigt" o plugga. Det är en seg dag. Hoppas morgondagen blir bättre.
Men snart är det lov, ska bli jätteskönt :)


Moneybrother står för musiken ikväll, ska försöka komma ihåg att köpa en sladd imorgon, skulle vara väldigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback