Rastlös?


Jag vill flytta. Inte "hem", inte till nån annan stad för tillfället, utan närmare centrum. Fick höra att H fått en lägenhet på Storgatan idag, grymt avundsjuk.
Så, jag har lite planer nu. Ska flirta lite med pappa till o börja med. Hoppas på att inte tillbringa trean i den här lägenheten. Hoppas på det bästa.

Seg dag annars, gick väldigt långsamt, men vi han med massor, hade en lyckad redovisning om Keynes på Internationella ekonomin, T-bear verkade gilla det även fast jag inte tror att någon fattade vad vi snackade om o jag skulle ljuga om jag var helt 100 på det själv också.. :P
Läste en grymt lång text av rysk författare på svenskan för resten av klassen innan vi fick gå tidigare.
Efter vårt möte gick jag o bytte min sladd som var för kort, dom hade ingen 10m o jag orkade inte gå till Euronics så jag får ta det imorgon. Köpte upp mig på krämer, så nu har jag så jag klarar mig ett tag tror jag.. :P

S följde med mig hem, trevligt trevligt =) Vi satt o pratade innan hon skulle vidare på veckoenlig "simtur" med A. Ätit massa choklad så jag är sjukt "mätt" nu.. Inte sugen på mat alls så..

Har en ganska ledig kväll, mkt skönt! Blundar väl lite för de kommande men...det tänker jag tillåta mig att göra också :)

Kom precis en snubbe från Natti o plinga på...stor pizzakartong... Skulle vara rätt kul o säga att det var min pizza.. haha :P


Laters




"- Så, några frågor om Ostindiska kompaniet?
- Alltså...vad har ost med saken o göra?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback