Saknad?

Känner mig glad och positiv trots en ganska negativ dag och vecka överlag. Presentationen gick lysande för tjejerna, min egen del svamlade jag bort men är helt ok ändå. Pratade med S efteråt om hur det är möjligt att jag är så sjukt dålig på att prata o formulera mig muntligt då fallet inte alls är så skriftligt när jag anstränger mig.

Vilket som, fikade med S efter presentationen. Upptäckte att jag fått lön idag vilket var en mkt trevlig överraskning så jag kände för att gå o köpa lite grejer till hår & naglar men blev stoppad av S som tyckte att jag borde spara pengarna. Vilket jag också borde. Tror jag kommer gå förbi o köpa det imorgon istället. :P
Skrev även in mig på trafikskolan påvägen hem, ska troligtvis börja läsa teorin snart, spännande. Mamma har varit sjukt pushade sista tiden o jag vill ha kortet så fort som möjligt så det lutar åt att jag ska börja.

När jag ändå är inne på mamma så tror jag faktiskt att hon saknar mig o nog tog åt sig lite då vi rök ihop lite för ett tag sen. Hon sa igår att hon hade köpt kläderna jag nämnde sist jag var hemma att jag ville ha, o för en stund sedan ringde hon o frågade om jag ville ha en jacka hon stod o höll i. Trevligt.
Jag känner mig dock som en bortskämd, otacksam snorunge med tanke på att jag postade ett brev hem idag. Usch..

Vet inte vad som händer ikväll, borde skriva om affärsplanen o kolla upp datum för inlämning av den till tävlingen men just nu har jag ingen lust till det. Om det inte var så mörkt o kallt ute hade en runda i spåret varit skönt. Men nu får jag väl hitta på något annat.

Såg f.ö sjukt gulligt örngott idag då jag o tjejerna fördrev veckans längsta håltimme. Skulle nog passa rätt bra hemma hos mig :)

J var otroligt söt idag, jag älskar din schitzofrena känslo-berg & dal bana! (-Ååh, taack B! Du sa HEJ! Det märks hur du ställer upp för mig!")

Skulle behöva lite värme nu, önskar ibland att jag hade ett badkar. Eller en bastu. Fast en bastu vore lite underligt i min lägenhet...
Känner för att göra något väldigt vintrigt (skidåkning/skoter), bli riktigt kall o genomfrusen o sedan basta i bra sällskap(lät kinky? :S ). Förhoppningsvis erbjuder sportlovet mkt sånt o att jag troligtvis inte verkar ska jobba känns faktiskt bra just nu. Jag räcker inte till för att träffa alla jag vill om jag ska jobba hälften. 1 vecka är kort tid...


Later



" - Tänk om han kunde ge mig... en sked!"
Alla hjärtans dag närmar sig :P


Big Japan - Left on the bed



Jag förstår faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback