Skrämmande

Hade problem att sova inatt, drömmer aldrig någonsin mardrömmar men inatt vaknade jag utav att jag gjorde det. Jätteläskigt, dock var jag för trött för att ens sträcka mig efter Bengan då jag insåg att det inte var något så jag somnade om rätt fort igen.

Fått reda på lite betyg idag, mkt nöjd måste jag säga. Fick mvg på min bokdiskussion, där jag inte ens hade läst hela boken, haha. Glad att jag har ett ämne som verkligen flyter ;)
Gick även mkt bra på rättskunskapen, hoppas att de två nya kurserna från nästa vecka är lika intressanta så att betygen fixas där också.

Dagen har annars bestått av pluggande till matteprovet på fredag varvat med dagdrömmande om vår kommande resa. Jag o Sara gick o hämtade en bunt kataloger hos Resia o sen jag kom hem har jag suttit o tittat i dom. Kommer bli hur bra som helst :)

Har även sett ett par otroligt söta vårskor som jag ska beställa. Jag kan verkligen inte få nog av sommarskor. Har börjat acceptera att de inte finns nån snö här också, vill inte ha någon längre heller. Om den inte kommit kan den hålla sig borta härifrån o falla hemma istället.

Men men, tillbaka till matten blir det nu.. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback