Slappt

Idag är en väldigt slapp dag. Jag vaknade kl 8 i Ösd, legat o småfrusit hela natten under en litene filt i soffan, skönt att sätta sig i Mlis mammas bil sen.
Kom hem innan mamma o pappa gått upp, hade ingen nyckel så det blev till att använda dörrklockan som väckarklocka för dom. Försökte kolla på "Da Vinci Koden" men var för trött så jag får fortsätta nån annan dag. Kanske lånar med mig den ner till S-näs, vore skönast.

Igår skulle vi göra något tillsammans för att fira de kommande födelsedagsbarnen lite. Hade inga direkta planer då vi åkte in till Ösd, inga bra filmer på bio o vi var väl något för få för att ha en stor fest så vi gick o fixade några filmer o låg uppe hela natten o kikade på det istället. Väldigt bakvänt då det är fler som fyller år än folk som firar men, det gick det med ;)



Mli & Linda fick sina paket


Jag blev trackad hela kvällen för 2 maj, jag är mer tacksam än någonsin över Sara just för tillfället då jag i förrgår insåg att jag kommer missa Timbuktu både i Åre o Sthlm.


Nu övertalade pappa mig att följa med honom ut en sväng så det blir löpning trots allt, kanske kvicknar till i huvet och orkar ta mig an andragrads funktioner senare då. Vore ju toppen...:P




"- Ska man börja på höger eller vänster kind?
- Höger.
- Visste du det eller gissade du bara?
- Klart man börjar på höger kind!
- Jag skulle nog börjat på vänster kind
- Ja, men det är för att du är vänsterhänt och helt cp"




Fall Out Boy - Nobody puts baby in the corner 

Kommentarer
Postat av: mli

jag säger ju att fall out boy äger allt..!

och du är helt cp (L)

2007-01-05 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback