Sovmorgon

Fick vakna av mig själv imorse, superskönt. Somnade väl inte så tidigt som jag velat igårkväll men inte för sent heller. Åt frukost i sängen samtidigt som jag läste min bok (Patient 67)som fortfarande inte är utläst, tänkte försöka läsa ut den i helgen, har massa annat jag måste börja läsa o vill bli klar med den där.

Har tagit det lugnt, plockat lite, strötittat lite på störtlopp o precis duschat nu. Ska börja fixa mig iordning så att jag kan gå ner o handla mat med tjejerna sen. Känner mimg förtillfället lite för trött för att göra något ikväll men jag har varit trött mkt den senaste tiden o har en känsla av att de försvinner med lite bra musik o gott sällskap. Hoppas på en rolig kväll :)

Har fortfarande inte bestämt vad vi ska äta, kommer sluta i ngt töntigt enkelt, borde skriva upp vad man behöver till en av fiskrätterna vi snackade om igår, ingen av de andra lär nog tänka på de just nu... ;)
Men, nu bör jag kila om jag ska slippa bli sen.

Later


What goes around, comes around - Justin Timberlake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback