Tisdags fynd

Jag är lite dyster idag. Har slagit mig att det här är min sista tidiga tisdag, el dag överhuvudtaget. På väldigt, väldigt lång tid.  O  så blir så less på mig själv ibland, tankspridd o lat känner jag mig. Har inte kommit in i rutinerna ännu vilket är på tiden eftersom att jag måste få koll på matten till fredag. Gärna jättebra koll, men vi får se hur det går.

Längtar redan till helgen. En positiv sak är att jag fyndade nere på stan när jag egentligen skulle handla mat (vilket jag också gjorde...men senare..), höll på att göra några, så här i efterhand, inte allt för genomtänkta köp men skippade det. Vilket jag inte ångrar. Letade efter ett nagellack jag kollat efter hur länge som helst men som inte verkar finnas.  Hittade senare iallafall en snygg trioskugga, mkt nöjd :) Precis de färger jag kollat efter också så, toppen där. Handlade även massa frukt o grönsaker när jag väl kom till matbutiken så nu har jag något att tugga på till matten.

Later


I wanna stand up
I wanna let go
You know, you know
No, you don't, you don't
 
All these things that I've done - The Killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback