vantproblem...

En otroligt seg dag. Jag är tacksam över F som verkar ha överseende med att det inte är normalt att vara supertaggad för en timmes lektion 15.30 på fredagar.

Har mått lite konstigt idag, yr & yrslig (?) imorse, G gör dagen värre än den kunde vara. Men vad gör man? Förhoppningsvis slipper vi honom helt o hållet nästa år.

S drog till Polisen på lunchen, jag o J passade på att gå otroligt sakta till/från Vasa, bäst att passa på när det äntligen blivit något varmare. Dock är det inte tillräckligt varmt ännu att gå utan vantar. Vilket är lite synd då jag har otroligt svårt att hålla koll på mina. Eller, nu har jag även tappat bort pappas, eftersom att mina försvann för ett tag sen. Jag har tittat efter vantar här i S-näs men utbudet är ju knappt o de enda jag hittat ät "porris handskar alá J", vilket inte är vad jag letar efter.

Ikväll kommer tjejerna hit, vi ska väl ta det lite lugnt o se vad som händer sen. Vi får underhålla oss bäst vi kan.
Innan det ska jag äta, är otroligt hungrig. Även plocka undan lite. Har insett att jag har för mkt småprylar om man ser till lägenhetens storlek. Ska försöka klura ut någon bra lösning till det så att det kan vara lite mer "rent". Börjar kännas som lägenheten blir mindre o mindre :P

Nu ska jag göra käk.


"Minns inte, finns inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback