3 av 4

Jag börjar få lite rutin på stängningen nu. Känns bra. Jag förstår dock inte hur jag 2 av 3 kvällar inte får det att stämma med kassorna. Känns mindre bra. Men i sånna lägen är det rätt lyckligt att jag är en ny lite mindre viktig anställd. Jag slipper nämligen leta efter felet, det får Leif göra.

Idag blev halkbana och uppkörning bokad, så jag hoppas verkligen att allt går vägen nu.

´Snackade med Linda o de ser ut som att de kanske blir utgång i helgen ändå, kan verkligen behövas :)


I övrigt behövs det understrykas att det inte finns så mkt bättre sätt att få en ganska seg dag på jobbet grymt mkt roligare med spontana sms. Speciellt populära och extra glad blir man av dom som man verkligen inte förväntade sig men egentligen vill ha. Sånna sms är minst lika bra som en roligt besök i butiken. Dock är de inte så gott om roliga besök. Jaktgubbar 55+ som blinkar klumpigt med ögonlocken o frågar om jag vill åka på semester med dom tillhör inte roliga besök. Tyvärr finns de många jaktgubbar 55+.

För att avsluta kan jag nog efter att ha läst att Roskildes parkering var dränkt i vatten, insikten i att man kanske får duscha en gång på en vecka o sedan leva som en mask kravlandes i lervälling.. är ganska glad över att jag sover i en torr säng i natt o inte ett tält på campingen. Trots att ja ligger som en ostbåge i sängen... o att Killers skulle var grymma att sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback