Den eviga tröttheten

Jag gick o la mig ganska tidigt igår. Men min säng är grymt obekväm och jag hade problem att både somna o att sedan fortsätta sova när ja tillsist somnade. En gång i timmen har jag vaknat hela natten o gick sedan upp 5,30 imorse.

Nu börjar jag om en timme. Har tillomed hunnit med att baka scones på morgonen. Det är rätt tragiskt.
Dels för att jag hann göra det innan jag började. Dels för att vi inte har någonting alls i skafferiet/kylen/frysen. O mamma o pappa tänker dra till Strängnäs imorgon, otroligt vänligt att lämna mig hemma med tomma matreserver och utan möjlighet att köra bil så här nära min uppkörning. Tack... verkligen.

Ikväll blir det stan med Mli o Jucke, hur jag ska orka jobba på söndag har jag ingen aning om, jag behöver sömn just nu. Sömn i gigantiska mängder. Om jag är en hel människa efter nästa helg är det ett under.
Bara en vecka kvar på jobbet nu. Känns skumt, men så otroligt bra. Sen slipper jag jägarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback