Differensproblem

Gick över förväntan på Ok ikväll, klarade av både ett norkst fotbollslag o andra stökigheter utan större problem.
Lite jobbigare blev det att det inte stämde när kassorna skulle räknas.. Hoppas de löser sig imorgon.

Störande att inte allt kan stämma till 100% nångång. Kommer väl förhoppningsvis.
Något som är postivit är att jag sprang idag igen. Benen var otroligt pigga vilket är bra. Ska försöka hinna med imorgon också om det inte tar för lång tid i Järpen.


En liten hälsning till Mli:
Nej, jag överger dig absolut inte, jag åker ner över 4 dagar för att komma upp 4 dagar innan Yran. Vem överger vem? Du har gömt dig i Skåne hela juni! Jag o din syster är ett väldigt bra däckteam förövrigt. ;)

Kommentarer
Postat av: mli

YAY! vad glad jag blir! och mammutgänget kommer upp sen?

2007-07-03 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback