Direktrapport från Yran

Nu är vi här. Vi yrar. Regnet har inte varit på vår sida alla gånger och vädret var helt klart bättre förra året. Men vi har himla roligt ändå gott folk!

I torsdags var Snook målet på kvällen, jag och Sara hade ett vanligt "fyllegnabb" i karusellen. Jag var nästan orolig att det var serisöt denna gången då jag drog henne in i "loopkarusellen" och sedan höll fast henne. Dock älskade hon mig efteråt sa hon så ingen fara skedd.

image237
S-N-dubbel O- K = dunka dunk

Jenn höll på att skjuta oss igår då i var igång igen, men efter några "fyllekossa..?", "jag veet att du hatar mig" och sen "kom så går vi och dricker" kom vi glada i hågen och skulle spela lesbika men Oskar tog min roll som Saras käresta.

 Har för mkt att berätta för att skriva ner det på kort tid på Lindas dator, om jag orkar blir det mer detaljer på måndag el imorgon kväll. Jag kommrer vara död imorgon. Ska börja jobba 7,45. Kommer hem 4 inatt. Yes..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback