El Stockholmo

Solen skiner, jag är helt död trots att vi skulle ta en "tidig kväll" igår. Somnade trots det för sent, men det bär av till Stockholm idag iallafall, jag, Jenn o Jossan ska på some kind of photoshoot.

Har inte varit helpepp, o bättre blev det inte när det är ännu bättre väder än igår o jag vet att jag ska sitta i en studio på Stureplan hela dagen. Men vi har en timme i stan innan vi ska möta upp Jossan så vi får väl flasha våra ben så gott vi kan då.

Ikväll blir det utgång, finally! Baby har lyckats pussla ihop busstider så att hon kan åka dirkerkt från någon kommande efterfest till jobbet, love you for that gums!

Nu ska jag gå o duscha o göra mitt bästa för att mina ben ska bli så bruna som möjligt idag!:)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback