Fantastiskt

Jag kände mig otroligt duktig som imorse ställde klockan extra tidigt för att köra mig själv och mina föräldrar till Järpen för att jag skulle uträtta bankärenden. Igår slog det mig som en blixt att jag borde skaffa internetbank, speciellt när jag befinner mig här uppe och har 6 mil till närmsta bankomat att checka saldo på.

Så jag körde otroligt säkert till banken, o som en liten impulsgrej bytte jag mitt maestro-kort som det varit jättemkt strul med mot ett flashigt Visa. Kommer säkert vara fulare när det väl kommer hem i brevlådan...
Internet banken är ju helt fantastisk! Jag kan titta tillbaka hur långt som helst vad jag handlat! Otroligt.. O jaa.. jag kanske är lite efter, men bättre sen än aldrig!


Fick förövrigt precis ett sms, hade ett litet hopp om att de skulle vara från nån jag ville, men.. så klart inte.
Du ska låta mig vara i fred! Jag bytte faktiskt skift med din mamma på fredag så att hon kan hålla koll på dig!
Pojksparvel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback