Giraffsnygg


Hade en mkt trevlig kväll på Marité igår efter att fått express skjuts in till stan med taxi efter jobbet som jag slutade kl 20. Tänkte ta vara på min enda lediga/oplanerade helg fram till mitten av augusti nu så det blev utgång med Linda o Emelie.

Hade riktigt kul, var lite dött i början men det tog sig mot slutet.  Tog dock hårt på mig att my Bro lyckades bättre med vad jag anser är lite av en specialité jag har. 4-1 till honom blev det. Dock har skumpa högre status än öl, men kvantiten slår nog kvalitén den här gången tror jag.

image228

Efteråt när jag blivit fri en fotbollsdomare från E-tuna stod vi utanför o snackar då det kommer fram en kille vi snackade med lite i början av kvällen. Han frågade om en kille på 160 cm var min pojkvän. Svar nej.. Sen sa han även att pga denna kille vågade han inte prata med mig på hela kvällen, men ville bara säga att jag var så jävla giraff-snygg.

Jag ställer mig frågan. Vad menade människan? Linda var "som ett troll.." nånting..


Vadnrade runt och träffade lite folk, begav oss sedan hemmåt. Upp tidigt idag, Linda skulle jobba, jag o Emelie gick på stan.. Man behöver verkligen inte 5 timmar för att "göra Ösd".....


Jag gillar dina sms, o jag gillar inte vad du får mig att analysera.




"Bli inte ihop, ligg på er topp, sakna mig massor! fixa bananbåt åt mig....behöver flyta hem!"

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heeeej babe =) just nu saknar jag dig fett mkt.. sitter nu ensam, med wille och sara där uppe och flera... men jag vill verkligen inte bli lämnad ensam med en men men.. du får veta allt imorgon :) flåt om jag rinde och störde dig men var vungen luuuurvwe u <3<3

2007-07-08 @ 02:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback