jaa...



Gårdagen blev lite tvärtom. Jag trodde att förmiddagen inte skulle bli spec bra men att kvällen skulle bli kanon..
Blev typ tvärtom, var skitkul i Sthlm, blev impulsköp av bilder o underbart väder!

Spårade dock ut på flera sätt och blev inte alls som jag tänkt mig.. Tyvärr. Hatar att ge ett intryck man känner att man inte kan stå för.



image235


Har mått lite som jag förtjänar idag, kom hem strax innan 9 imorse, sov flera timmar och somnade ifrån Jenn en gång till när jag väl vaknat första gången.

Idag har varit en seg dag.. Nu måste ja kolla upp tågtider till Sthlm imorgon, sen blir det vildmarken igen..
Känns som jag fått nog av att vara där nu.. Varför går det inte att stanna? :( 


"Fuck you dude"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback