katastrof morgon

Klockan 7,05 imorse kommer mamma in till mig o frågar om jag inte ska jobba. Jag svarar "joo, de ska jag". Hon berättade för mig vad klockan var och från det ögonblicket var min katastrof morgon påbörjad.

Egentligen började det 3.30 inatt då jag vaknade av djävulsk magont o inte kunde somna om förrän 4,45 el nått.. Därav vaknade jag inte av min mobil senare.
Inte nog med att hela morgonen redan var förstöd bara över stressen, jag hittade dessutom inte min lilla fusklapp med alla viktiga koder, lösenord o inloggningsuppgifter som jag beöhver för att starta upp alla maskiner.

Så när ja kom till jobbet fick jag börja med att ringa o väcka hon som skulle komma senare. Då var klockan 7,55, tatt-gubbarna stod redan utanför butiken o hängde för att rusa in o börja spela på travet då ja öppnade kl 8. Sen var en seg jävla dag igång..


"- Du får ju ta o skaffa moppe du också så att du kommer med i gänget!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback