Kondomkul

Idag kom den in en man 40+ på jobbet. Lite av en lokalkändis. Vilket iof inte säger så mkt om någon i Mörsil eftersom att alla vet vilka alla är här. Mannen skulle iallafall köpa kondomer. Min chef, som stod i kassan då frågade den vanliga frågan "vilken sort?" eftersom att han inte talade om det då han bad om dom.
Killen säger då att det är första gången han köper kondomer och att han inte vet, han sa till henne att välja några "bra" till honom!

Det bör tilläggas att snubben har barn. Ett vad jag vet, eller otroligt många fler om han aldrig köpt kondomer... Eller så har han ett jävligt torrt sexliv.

Jag känner att det börjar bli något tragiskt över mitt eget liv när jag sitter och analyserar kunders sexliv... Vart är jag påväg?


image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback