ladda om

En otrolig seg morgon, hade problem att vakna imorse o upptäckte 5 min innan ja skulle släpa ner grejerna till tåget att det fanns spilld cider på både mitt bord och golv. Borde gick inte allt bort på, lite störande men inte mkt att göra. Mitt sista minuten skrubb gjorde att jag glömde en vinbox i skåpet samt en vintetra i kylen... Gör nog inte mamma allt för glad när hon o Pa anländer i helgen..


Bussresan var otroligt seg, fick glädje en stund då ja såg att de fanns gratis internetuppkoppling på alla gula bussar. Jag tänkte efter och, jaa. Min buss var gul. Men de funkade inte ändå, min buss var den enda av alla gula bussar som internet inte funkade på. Mkt störande.

Han förbi stråket en sväng för att snacka med Linda, ville inte åka hem. O jag är taggad som sjutton för helgen nu!
Vill bara glömma det jag kommer ihåg av helgen som varit o tänka frammåt! Minns inte, finns inte! Right? ;)

Nu är det som sagt att fokusera frammåt, blir förfesten med Mli o Jucke på onsdag ser de ut som, cruising i stan :) Sen är allt igång, Naaajs :)

image236
Hot Banditos (+ Rudolf o Jucke), vi är så redo!


Jag får huset för mig själv snart också, positivt! :)


Nu ska ja sova, till tryckeriet o körskolan tidigt imorrn..!





I?ve got the worst hangover ever
It hurts so bad that I?m never gonna drink again
I?ll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not ?til next weekend
I?m never gonna drink again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback