Löjligt

Det är riktigt löjligt. Men jag räknar ner som det vore milleniumskifte! 9 dagar, jag älskar det, det börjar kännas nära!

Imorgon börjar mina 8 dagar på jobbet i rad. Känner mig vuxen när jag skriver så. "hej det är jag som inte är lite upptagen, jag jobbar tyvärr, sen måste jag hämta min bror med bilen, så de går tyvärr inte".
Jag fick nämligen agera chaufför ikväll då Big Bro behövde komma hem från stan. Kändes mkt bra att åka upp själv innan ja plockade upp pappa. Mindre tufft var det när pappa påpekade att bilen rullade då jag kliade mig på benet o glömde trycka ner bromsen. Bagateller!

Sen om det är bra att känna sig så vuxen vet jag inte.. jag kan inte riktigt bestämma mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback