Popularitet

Det är helt fantastiskt vad mina kompisar är populära. O det är inte konstigt för fem öre egentligen men... Sara borde skapa ett schema då folk får boka tid för att ringa. Här tyckte jag att jag var ute i god tid efter att hon kom hem från jobbet men då har jag precis blivit snuvad på samtalet och får snällt sitta o vänta trots att jag faktiskt inte hört hennes röst på säkert 3 gånger så lång tid.

För att boosta mitt eget ego får jag väl kolla igenom min samtalslista och se efter vilka som stidit om att tala med mig på senaste tiden. Kanske återkommer till resultatet om jag finner det intressant.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men hallå samtal från mig är väl inge fel :(.. det är ju bara mys :P

2007-07-08 @ 23:47:12
Postat av: mu

haha, jag kanske borde skaffa ett schema då, dock tycker jag att jag brukar har tid jämt men men :P fick ju höra din underbart halvdryga dialekt senare iaf ;) :)

2007-07-09 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback