Snart

Jag har kommit fram till att jag väldigt snart kommer åka ner till Strängnäs igen, vilket är otroligt roligt och skönt.
Ska bli skönt att tänka på andra saker ett tag o framför allt umgås med folket där nere.

Jag har dock kommit fram till et problem. Jag vet inte vad jag ska packa i. Vill ha med mig ganska lite packning, men den enda väskan jag har med mig är den mastodontstora hockeytrunken på hjul som nästan hela jag skulle rymmas i om jag försökte.

Så jag ska börja ragga en bag ikväll av mer normal storlek så att jag kan packa imorgon förmiddag. Weey..

Jag är snart tillbaka :) :) :)




"- Vad ska vi ha för motorolja till en golf -93a?
- Det är samma olja till alla bilar
- Näe, de är det inte..
-Det är det visst!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback