Ticket

Jag har köpt mine biljette idag. Eller, pappa köpte biljetten. Vid varenda biljett ja lämnat ut har jag varit nära att sagt "Må du ha en god festival" med så god danska ja kan.. dock har jag hindrat mig i sista sekund jämt då jag inser att ingen förutom jag, möjligt vis några av tjejerna i Strängnäs skulle inse komiken. Mr Roskilde.


Fick lönebesekdet idag också. Trevligt på flera sätt. Fick faktiskt lönen, var orolig att den skulle komma i augusti istället, samt några hundra mer än jag räknat med så. Jag är nöjd.

Imorgon blir det stråket och warm up för Yran med Mli o Jucke, möter förhoppningsvis upp Linda i stan o om inte Jonna jobbar följer säkert hon också med :) Blir fett bra, hoppas solen skiner o allt blir kanon bara :)

Torsdag kommer tjejerna upp sen är vi igång, vi ska shaka ass!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback