Den norrländska tristressen

Min andra lediga dag i norrland utan något planerat. Igår fördrevs tiden i stan en stund. Idag var det lite svårare att hitta på något att göra då rastlösheten börjar smyga sig på.

Jag tog ett första steg mot något jag lovat mig själv de här veckorna då jag är fast här uppe o inte gör så mkt annat bättre ändå, så jag kan lika gärna springa. Ett varv runt Moan blev det, riktigt segt o tungt så det finns mkt att jobba på med konditionen.

Var lite social med la familla o begav mig sedan till "Sö-sia" för att kika på film en stund.

Nu sitter jag o har fått de senaste nyheterna från söder, äter väldigt goda mackor o tänkte fördriva lite tid i min obekväma säng tillsammans med min vän datorn.


Later


"- Malin, du är försiktig med min hund!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback