En vän med en bil

En helt supersoft helg har glidit förbi. En supersoft vecka väntar.

Lotus i fredags, var helt ok, jag ångrar ännu mer att vi inte stannade på efterfesten så här i efterhand men det är inte mkt att göra åt. Hade kul iallafall, jag lyckades även hålla mig undan kameran (som jag inte upptäckte) vilket jag är mkt glad över.

Igår hade vi chill grill på Visholmen, hur mysigt som helst. Var tyvärr lite strul med ett par portabla högtalare och jag o Tanya fick kämpa mkt med elden (Runar) innan vi fick liv i den lilla pinnhögen. För att få fyr på de små pinnarna användes bl.a. busstidstabeller, kalendersidor, näsdukar, "torr" mossa och hårspray. Vissa saker funkade helt klart bättre än andra (hårsprayen tog tyvärr slut så den ingår inte där.. ) och jag och Tany var riktigt nöjda när vi väl fått en brinnande "brasa" som vi kunde grilla marshmallows på.

Blev chill i största allmänhet, vi spelade kubb och hade det jättemysigt. Tany o Jenn drog hem med sista tåget, då utmanade jag o Sarch killarna en bit bort på kubb, med hjälp av "The nice guy" visade vi hur det skulle gå till.
Fick sedan skjuts hem, med en väldigt lång guidad tur först. Hamnade i Åker innan vi vände, funderade på Gbg med ändrade oss.

image211


   


Sedan blev det snabbt ändrade planer. Vi gick snabbt upp i lägenheten för att strax efter hoppa in i en ny bil och bege oss ner mot stan. Där blev det sedan elstöts-spel och Wii frammåt småtimmarna.

Idag har vädret också varit kanon, jag har i brist på bra platser utomhus att sitta på o bara njuta av solen, varit lite aktiv och tog en runda i spåret i förmiddags och en promenad ner o handla på eftermiddagen.
Så grymt skönt att vi är klara i skolan nu, har inprincip redan sommarlov. Känns otroligt bra. Om vädret håller i sig så här hela veckan  så kommer det bli otroligt soft.




"- Jag tror inte att de gör något om jag tar en tredje shot, jag har ju så många shottar kvar ändå!"



En vän med en bil - Håkan Hellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback