Körvänlig själ sökes?

Efter att ha packat i ca 7 minuter, fyllt säkert en tredjedel av min allra största väska (som är gigantisk) har jag dragit några slutsatser. Dessa är följande:

* Jag kommer aldrig någonsin orka bära på den väskan på bussen när jag är klar
* Jag kommer aldrig få plats med allt jag vill ha med mig
* Jag kommer få betala övervikt på flyget, eller bära med mig ett gigantiskt handbagage
* Jag kommer flirta med varenda människa jag känner som har bil & körkort tills på söndag för att slippa åka två olika bussar upp till Arlanda.


Jag är medveten om att jag tömmer halva lägenheten o dess klädförvaringsutrymmen. Men jag tänker inte åka bort i 2 månader o inte ha med mig tillräckligt med kläder. O nej, kläderna som finns hemma är inget att räkna med i "valmöjlighets listan".

Vet inte hur jag ska lösa det här ärligt talat. Tur att jag började idag, får lista ut en riktigt bra plan tills på söndag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback