Last night

En mkt trevlig kväll igår, åkte in till Eskilstuna på kvällen, skulle mött upp de andra men blev av olika anledningar inte så utan vi gick till Lotus tidigare än dom.

Hade jätteroligt vilket fall, lite folk dock men det spelade inte någon större roll. Dansade och "jultomten" kom till baren, dock senare utan täckning på kontot fick vi höra. Men, hamnade på efterfest och efter-efterfest senare. Trevligt iallafall, blev ingen taxi hem utan 7,20 imorse hade jag fortfarande inte somnat utan jag o Sara gick till bussen. Kom hem till lägenheten strax efter 8 o slocknade på två sekunder. Jenn ramlade in någon timme senare.


image221



Nu är vi nyvkanade, min hals låter "som att jag haft samlag med en motorsåg", för att citera någon från gårdagen.
Vi dricker te och funderar på vad som händer idag. Just nu känns en dusch nära till hands för mig.
Vilket fall var det en mkt lyckad sista utekväll här nere för min del, ikväll blir det chill o imorgon lämnar jag S-näs för sommaren. Känns fördjävligt ärligt talat och jag vill inte alls. Men, känns rätt bra att komma hem på vissa punkter också. Maten är en av dom anledningarna. O tvätten.


Nu ska vi besluta vad som händer senare. Städa undan här först o främst kanske, glas, flaskor o kläder överallt. Förfesters fina födelar.


"-Le afterpartach?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback