Midsommar

En trevlig kväll at Stinas igår, riktigt god mat och trevligt sällskap. Blev sång o dans till 90-tals hits och Linda avslutade kvällen med vad jag hörde, att slänga en sko på en kille så att han började blöda i munnen. Haha.

Vandrade tillbaka till Frösön runt 3, kom inte dit förrän säkert 4, då somnade vi ganska fort. Mamma hämtade mig hos C & M  mitt på dagn idag, sen drog vi och lämnade lite papper till brorsan, handlade lite o åkte hem.

Efter att uppdaterat mig själv om nya innebörder av "tungan" och blivit påmind om händelser på tak så åt jag en riktigt god middag. Luktar dock extremt mkt vitlök i munnen nu, men tänkte bege mig ut på en promenad med dogfacet om han känner för att lämna filten han bäddat ner sig i nere i soffan.



"- Sprit...de är lurigt de!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Efter att uppdaterat mig själv om nya innebörder av "tungan" och blivit påmind om händelser på tak"
usch bibs.. att du skrev så..:P

2007-06-24 @ 21:43:07
Postat av: Jennifer

HAHAHA roligaste *pekar mot de sara skrev* btw så har vi döpt tungans kompis (du vet vem) till snäckestedt :P

2007-06-24 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback