Samtalen

Jag jobbade med min favorit L på ok idag. Stängde för första gången, gick nog helt ok. Läskigt stort ansvar bara. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra.

Fick ett skumt samtal på ok idag. Eller L tog samtalet o vidarebefodrade infon till mig. Man 30+; du har ingen chans.

Fick ett annat samtal för en timme sedan, följt av ett sms. Dock inte från samma person som i tisdagsnatt. Tur är väl det. Hellre denne avsändare. Eller hans syster.. :P

Nu blir det sömn. Upp tidigt imorgon för att välja kläder efter väder, hinna vara social med familjen, fixa något att grilla o sedan bege sig mot Ösd för att umgås med folket där inne. Riktigt trevligt efter en veckas jobb :)

Trist att inte vara delade från S-näs folket dock, men ni klarar er nog bra utan mig.

Nu blir det nattmössan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback