Skälsord

Jag blir oftare o oftare påmind om att jag faktiskt befinner mig i Norrlands vildmarker. Senast igår då killarna skulle bada.

Några andra var där så 6 pers står o hänger sig ut över bron o alla väntar på att någon ska hoppa först, då någon av de yngre skriker "SIsten i är en bög!" o alla de yngre hoppar.

När alla sedan hoppat i o är på väg upp kaxar en av de yngre ytterligare och säger "Du är då inte nån riktig jämte du inte!" och får "Själv då Stockholmarn? Att komma från fjollträsk är inte så mkt att skryta om!", eller något i den stilen.

Märkligt hur orden varierar...

Det var morgonens filosofier.. Undrar om jag fick psykologi el filosofi kom jag att tänka på nu. Ska bli intressant att se om några månader...


Idag blir det körlektion, jag orkar inte. Ge mig bara kortet, känns som allt tar sån enormt lång tid.


Kommentarer
Postat av: melika

hehe... körkortet på G eller :)
Kolla gärna in min sida.. Kramiizz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback