Somliga har, ett år kvar

Jag förstår för det första inte riktigt varför jag skriver en student relaterad rubrik denna dag, o inte förra veckan då "våra" treor tog studenten, men det får va.

Mår inte spec bra idag heller, riktigt illa imorse men något bättre nu på eftermiddagen. Hoppas bli ännu bättre imorgon, kan bli en hård kväll annars.

Thomasstudenten idag, trodde inte att dom också gick parad men det gjorde dom uppenbarligen, jag har mkt kvar att lära om livet här nere än känner jag :P Dock var tåget så långt att man inte hörde musiken längst fram då knappt hälften hade passerat.. Dessutom gick varje student med hela släkten, vilket gjorde att det var noll drag. Så där är vi (som på så många andra punkter.. ;) ) bättre än den andra skolan i stan. Får väl dock erkänna att de har mer drag på sina flak, men vi kommer lyckas rätt bra nästa år också. Roligast var dom som hade ett eget liveband med sig.

Fikade med tjejerna på stan, inte orkat äta någonting, varit jätteseg som sagt. Mötte Sofie på vägen hem, hon fyller år idag så jag passade på att gratta henne. Käkat 2 mackor nu och tänkte försöka ta mig ner i källaren och börja packa lite smått. Saker som inte är prio ett men som ändå ska med upp. Känns som det inte kommer finnas tid imorgon o på lördag kan de bli tight att få ner allt. Halva lägenheten kommer behövas tömmas känns det som, o jag får bara ha med mig 20 kg. Ska bli intressant.


"- En isbjörn är på väg hitåt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback