Summer lovin'

Har varit grymma dagar hela den här veckan. Solen steker o värmen är tryckande. Gårdagen på Berga Ö var grym, jag o Jenn stekte o badade hela dagen, i stort sett ensamma hela tiden o bara tog det lugnt. Otroligt skönt att varva ner.

image217


Idag hade lärarna organiserat en bokinlämningsdag, sjukt dåligt gjort, som vi hade på förmiddagen. Alla böcker skulle in o jag lyckades komma ihåg allihopa. Helt grymt. Blev chill med glass på Prinsen senare, även terminens sista lunch på Vasa, inget jag kommer sakna jättemkt. Åt en soppa som såg ut som rester efter nån som druckit lite för mkt..

Sen blev det brännboll i Månssons, Fö05 klasserna mot varandra. Vi var riktigt duktiga, jag sprang frivarv på första försöket o klassen skötte sig grymt. Jag skyller därför segern som A tog hem på domarna som var mer intresserade av Ramlösa o att deras brännor skulle bli bra än att verkligen hålla koll på alla poäng vi drog in till vårt lag. Det var en jämn match vilket fall.

Ikväll har vi tagit det lugnt nere i hamnen, musik, filt, glass, sol, frisbee och toppen sällskap gör det inte mkt mysigare. Sen jag kom hem har jag försökt mig på att locka mitt hår till imorgon. Vilket resulterade i att jag inser att ja aldrig kommer söka till frisörskola samt att jag borde införskaffa mig nya hårredskap.


Imorgon får jag sommarlov, weheey :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback