Taxi taxi

Jag ska inte skriva överdrivet mkt, bara att jag tycker att de borde finnas flera gulliga taxichaffisar i det här landet. Vi kom väldigt billigt undan ikväll. En turk försökte lura i oss att "alla andra" tog 700-800:- för att åka till S-näs. Vi åkte med en tjej som tog 420. Kändes mkt bra.

Helt ok kväll men de "långa mörka grabsen" lös med sin frånvaro. Dock så fanns det väldigt goda skumbananshottar, bra musik o annat trevligt folk. Tyvärr blev det ingen efterfest med M. Nästa gång kanske. Kändes dock lite Eddie över honom.

Men, nu ska vi sova, imorgon får vi se vad som händer. Ska vara sol iallafall.

Jenn hittade f.ö en Viktor Åkerblom-Nilsson kopia o Sara en pälskopia. Själv vet jag inte vad jag hittade. Jag tror korta killar har fetischer på långa tjejer... Synd att det inte är ömsesidigt.

Hej o hopp skumbanansshot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback