Tristressen

TIden här uppe har gått oväntat bra den här gången. Jag o mamma har varit sams mest hela tiden, jag har varit mkt med familjen osv. Dock börjar det kännas nu. Jag är sjukt rastlös, vet inte vad jag ska göra o sitter o sitter o kollar på olika alternativ för att ta mig ner till S-näs om 18 dagar.

Jämtland är superfint, mysigt o avkopplande i måttliga mängder. Den mängden är passerad för länge sen.
Som det är nu önskar jag att jag hade jobbat mera, för att få tiden att gå.

Första kvällen ikväll som längtan till S-näs är riktigt illa, jag ville va med er ikväll tjejer det vet ni. Jag vill ha tillbaka fyllekossor, stora ögon, dåliga mp3-inspelningar av ölsånger, arga lappar från störda grannar, spilld dricka i trapphuset, pladaskfall, vadnringar hem i soluppgången och bakisräkmackor. Jag vill hem.

Men som sagt, det är minst 18 dagar kvar... Imorgon ska det bokas biljetter...

Tror inte att jag kommer få så många m-sms den kommande veckan heller. Vilket är lite tråkigt. Kan inte sluta leka med tanken hur det skulle blivit om jag hade varit sjukt spontan o halvt dum i huvet o hängt på. Antingen helt grymt, eller en veckas katastrof. Jag får aldrig veta... Så ingen idé att analysera.. Men jag är ju så himla på bra det så :P



"Han är en cool kille med solbrillor på Roskilde"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback