What?

I brist på annat att göra gick jag för en stund sen igenom min samtalslista i mobilen. Där hittade jag en del nummer jag inte kände igen. Eftersom att jag som sagt har väldigt lite att göra tog jag min vän hitta.se till hjälp. Diverse nummer är vad jag antar kompisars syskon etc. Ett nummer förbryllar mig dock mkt.

Det var för drygt en vecka sen, en väldigt rolig utekväll i E-tuna. Jag hängde i baren lite för mkt, Jenn gömde sig bakom skynket på scenen o Sara satt o snackade i sin egen telefon stora delar av kvällen.

Problem nu blir då, varför i hela fridens namn har jag/någon annan ringt en tjej i Östersund jag aldrig hört talas om, men tycker mig känna igen namnet på, från min telefon? Hon svarde dock inte, eller så la den som ringde på. Men numret är inslaget en gång, inget sms eller något annat som på något sätt kunnat ge numret till min telefon finns.

Så det blir ett stort frågetecken. Vem är du? Varför ringdes du?


O varför har inte nån något minne alls av att denna människa ska ha ringts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback