Workin'

Första dagen på jobbet avklarad. Gick riktigt bra faktiskt o inte lika svårt som jag trodde. Visst, mkt koder att hålla reda på men, de ger med sig!

Det tråkiga är dock rösten, hörs knappt vad jag säger vilket är lite bökigt om man står i kassan... Men jag har gett mig själv talförbud nu för att vila rösten så mkt som möjligt. Lär nog kanske inte gå så bra.

image223

Vilket fall, flöt på bra på jobbet, kläderna (som jag var jätteorolig för) passade och jag fick en namnbricka o nycklar på tvåsekunder. Där stod jag, halvt yrvaken o insåg att jag faktiskt ska jobba här ett tag.
Fick även veta de förmånliga videoreglerna, haha och när jag kom hem har jag fått Qotan. Adresserad till mig. Är tydligen OKQ8's egen tidning. Wehey, här blir man snabbt en i gänget.. Haha..

Just nu hoppas ja bara att rösten kan bli lite bättre till imorgon, ska upp på körlektion i Järpen snart, förutom det ska jag bara skriva lappar hade jag tänkt. Pappa hade ringt doktor o det var typ de enda att göra. Ska till läkaren imorgon också för att dubbelchecka..


"- Varför är du så hes då?
- Jag vet inte faktiskt...
- Du har väl klätt av dig för tidigt, sprungit i bikini! Du ser ju bra ut så supit kan du ju inte ha gjort iallafall!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback