Andras glädje

Det är kul när man får glädjas åt egna händelser. Men ännu roligare då man får glädjas åt någon annan ännu mera som man vet blir ännu gladare. Det hände precis. O jag vet inte om jag är hemsk som behåller det för mig själv en stund... Tror att de är ett smart drag. Hoppas det.. :)

Jag funderar ibland över att min mamma verkligen måste blunda för verkligheten. Hon ringde mig o frågade vad jag skulle göra. Hon fick svaret "Jag vet inte ännu"..Svaret jag fick var "Du kan väl gå o lägga dig?"
Klockan nio... Jag sa till henne att jag verkligen inte skulle göra det o hon frågar upprört "Men du ska väl inte ut på "byn" iallafall?". Men snälla..? Jag orkade inte ens ta diskussionen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Precis som alla mammor är, börjar jag tro ;) haha. Min egen lilla mamma lät mig inte ens cykla till andra sidan stan en kväll i höstas, men en vecka på kreta gick kalas ;) haha. finns inte mkt o göra, man får nog mest stå ut tror jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback