Äntligen över


Klockan ringde första gången 4.30 imorse... På senaste tiden skulle jag nog mer benämna det som natt... Helt sjukt tidigt. Kl 6.15 hoppade vi in i taxin o befann oss på skolan i bussen 15 min senare. Påväg till UF-mässan i Katrineholm. Det första vi får höra är att vi är på första sidan i Strängnäs Tidningen. Jag ville inte ens vara med, hoppades på en liten bild, men inte. Man måste ha lite att skriva om ifall man sätter en stor bild på fyra solandes tjejer på första sidan?




Mässan gick iallafall bra, montern blev riktigt snygg, dock fick vi rätt kassa förutsättningar under vår presentation för juryn men fick å andra sidan sälja en hel del bollar så vi är nöjda iallafall. Jag lyckades dessutom vinna en liten "Keep-it-togheter", valde en rosa, himla snygg faktiskt. 27 gram förstår väl alla att den väger? ;)
image162
Smell Farewell UF bygger monter :P

Jag & S gick direkt efter vi kommit till S-näs kl 19 till Coop med Cristhian för att spana in oss själva på tidnignen eftersom att vi inte hade sett bilden. När vi sedan skulle käka kommer vi med all vår packning (Sara såg ut som hon skulle flytta hemmifrån o jag var hennes flyttgubbe typ..) in på Cleopatra o inser att dom inte har hamburgare o går då till City Grillen istället.. Diss.. :P

Sitter nu här o är otroligt trött o tänkte nog lägga mig till Insider senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback