Dödsdag

Jag förstår mig fortfarande inte på vårt schema på fredagar. Helt sjukt att vi slutar så sent. Jag kommer nog aldrig klara av att jobba.. :P

Träffade den nya sam & geografiläraren idag. Mkt positiv överraskning och hon verkar way mkt bättre än mitt gamla irritationsobjekt G. Säkert lite tuffare att få betyg men jag tar hellre ett lägre betyg o lär mig något än tvärtom.

Nu är jag hungrig o ska väl fundera lite på käk, sen ska jag skynda mig att fixa undan här så att de ser okej ut när tjejerna kommer senare. Ska bli "Salong Tingstuhill" här ikväll. Sen vet jag inte vad som händer. Jag vet inte vad jag har lust med heller. Så det visar sig.

Shoppade lite kläder i Eskilstuna igår, mkt trevlig liten visit med tjejerna. Snackade även med mamma på kvällen om något av en homemakeover. Tyvärr tyckte hon att det var jättelämpligt på påsklovet. Jag hade hellre sett någon annan gång men hellre då än i höst.

Nu blir det käk... :)

Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback