Efter regn kommer solsken

Hade en väldigt butter o deppig början på min kväll igår. Mamma fick mig på ännu sämra humör o det var nog lite för att trotsa henne som jag halvsprang hela vägen ner till stationen då jag kommit på att jag skulle till Nykvarn/S-tälje 5 min innan jag behövde gå. Otroligt snygg jag var på tåget..

Hur som, fixade mig med Jenn o Tanya i Nykvarn, sen bar det av till Södertälje för utgång. Jag fick återigen springa för att stoppa bussen då vi var lite sena, men vi kom på så de var inga problem. Fick dessutom åka min säkert 4 år gamla SL-remsa som inte funkar i tunnelbanan i Sthlm för att den är för gammal. Det är ibland positivt med busschaufförerna i förorternas förorter.. ;)

Kvällen blev i vilket fall lyckad, valde mellan Stanleys o TK men vi hamnade på Stanleys och efter massa dans på dansgolvet, stinkade hår, ett telefonsamtal med en helt okänd Johan på ett torg någonstans, några gratisdrinkar, möte med "Zlatan"( ingen kickar fotboll som han?)  och en uppsvälld lilltå senare somnade jag utan problem på en luftmadrass.


Och förlåt Sara...  :(


Idag var planerna att jag iallafall skulle läsa lite geografi...Känns inte jätte aktuellt just nu men...
Ska till en början tvätta mitt hår. Det behövs verkligen...


Ingen kan ljuga som vi, eller vad tror ni?
Karmakontot - Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback