Galet

Det är väl en gång för alla officiellt fastställt. Jag o Sara är inte riktigt normala i huvudet, vi känner att starka traditioner inte bör brytas, om de så ska betyda promenader och cykelturer mitt i natten för att sedan käka scones o snacka skit. 

Det blev en rätt komisk kväll igår, vi förstod inte riktigt varför tiden gick så fort först när det började närma sig 2 och idag när vi vaknade har vi intalat oss själva att klockan egentligen är en timme mindre. 

Jag har som alla andra gånger jag har mkt att göra i skolan, ingen lust alls. Geografi o Intek i veckan, dessutom ska jag o Sara ha gjort klart pärm 1-4 på körskolan den här veckan har vi sagt, då vi tänker boka uppskrivningstid snarast. Jag har bara gjort 2 pärmar hittills. S ligger en före mig. Så jag får jobba in det mellan stagnationsfaser o BNP. 

Underbart väder idag som jag bara upplever genom en öppen balkongdörr. Det är ljust längre nu iallafall, det är väldigt skönt :)


Kallast i Sverige?

Våren o sommaren är på väg :) 


Förövrigt så är det alldeles för bra väder o finns mkt roligare saker än plugg att tänka på nu. Därav ändrade planer för imorgon.


"- Har ni spelar fotboll?
- Jaa, OJ vad vi är fotbollstjejer
- Jag har finfina bollar ni får leka med om ni vill...men ni får inte sparka på dom!
-Det är väl det man brukar göra med bollar? Sparka på dom?
-Nääe, inte den tonen tack!"

Har Ronny & Ragge anlänt till Strängnäs?

Kommentarer
Postat av: muu<3

jag har ändrat mig m å göra ngn pärm imorgon kommer ju aldrig hinna de, får vänta tills på torsda helt enkelt :/

2007-03-25 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback