Göd Malin

Operation "Göd Malin" verkar fortsätta. Vi skulle hämta bordet på Mälarn idag o åt även middag där. Snälla Ingvar bjöd mig o J på pizza, vilket gör att jag nu känner mig som en gravid elefant.

Otroligt mätt iallafall, känns inte som jag kommer behöva äta på flera dagar.

Slutförberedelserna för mässan är igång, har mkt småfix kvar o de känns som vi kommer glömma något. Hoppas det inte blir något viktigt bara.

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt (som alla andra kvällar...) o sedan försöka komma upp pigg till engelskan imorgon bitti. Engelskan är ytterligare en sak som ger mig ångset för tillfället. Det är mkt nu. För mkt..

men men..håll ut.. jamenar.. jag ska ju nästan också snart ill Italien o åka skidor...not...
Grr för dig... jag kommer ha jättetrevligt i Tottliften hela påsken...Så de så!

Kommentarer
Postat av: mli

haha jag tar med dig nästa gång sötnos

2007-03-14 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback