Hönsvandring

Hela dagen har jag varit seg o haft smått ångest över morgondagen, att få tillbaka matteprovet samt alla prov framöver. Har dock pratat massor om Berlin hela dagen för att tänka ljust :P

Hade en himla tur på matten, tror T-bear gillar mig, betygsgränsen var nämligen sänkt med 2 poäng. Precis så att jag klarade mig. Så det tackar jag mkt för. Slapp omprov.

Blev även katastrof-fotograferade idag av Strängnäs Tidning. Eftersom att vi alla inte rymdes sittandes på bänken (på bilden alltså) fick jag o J ställa oss bakom S & C. J behövde dock bara säga att hon stod obekvämt så fick hon sätta sig. S & C hade dessutom brillor på sig. Kvar stod jag, på knä, bakom bänken o alla andra, med vinden så att jag fick allt hår i ansiktet och på fotografens orden stirrandes rätt in i solen. Kan inte bli annat än en katastrofbild...

Men, när vi slutade för dagen gick jag o S som yra höns i S-näs alla godisaffärer o letade efter fruktkola i papper att ha i vår monter imorgon. Dock hade ingen affär något vi egentligen ville ha, utan de slutade med att vi (för tredje gången) gick in på Konsum o gick därifrån med 1,5kg winegum. Det blir en psykisk påfrestning imorgon. Både jag o S har "godislöften". Att stå med en full godisskål, halvhungrig hela dagen blir mer av en prövning än i lördags..

S kommer hit senare, hon ska grillas med säljargument så att tävlingen imorgon går kanon. Yeay.. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nemän neheppe du! jag sa inte att jag stod obekvämt han tyckte jag såg obekväm ut och då berättade jag att jag inte kunde stå på samma sätt som du för då var mitt huvud ungefär i bänkkanten :P.. haha så då fick jag flytta ;) (måste bara få storyn straight)

2007-03-14 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback