Kolasås

Jag är inne i ett nytt beroende. Kolasås. Dock känner jag mig värd att äta lite (för?) mkt av den sorts föda just de här dagarna för att fira att jag faktiskt inte ätit godis på en hel månad. Riktigt stolt över mig själv faktiskt.


image172
Delar av klassen solade på lunchen :)

Idag har varit en ovanligt bra fredag, suttit o solat utomhus stora delar av dagen, glassade i Västerviken efter skolan för att sedan bättre på brännorna ännu mer i Thomashallen.

Min middag idag har blivit 2 skivor fullkornsbröd o en skål med glass, hallon o kolasås i överflöd. En mkt bra balans tycker jag.

Tidigare idag kom vi in på att både jag o Jenn har varit svaga för konstapel Melin då vi var yngre xD, att han dessutom raggat på henne genom hennes mamma gör det inte mindre roligt i dagsläget.

Småkikar på Let's Dance du...Martin har riktigt fräscha armar!
Nån med sånna armar får gärna komma o söka upp mig i min ensamhet ikväll, skynda hit innan "B's place is always open" börjar få sin inverkan o personer från hela Södermanland sätter sig på sina cyklar för att komma hit i snudd på gryningen.


End of luddigt skrivande. 
Over and out! 





- FÖ05B kommer åka samma buss som KF05 till Berlin
- Va?! Varför inte FÖ05A?
- Den här skolan är ett laaag, backar ska inte bara vara med backar o forwards med forwards!
- Men... vi kan ju inte blanda A-laget med avbytarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback