Kort kort...

Helgerna går alldeles för fort o jag gör inte det jag vill utav dom. Hoppas på en ändring av det snart.

Våren har iallafall kommit lite på allvar nu, jag firade det med riktiga vårkläder igår. Jättemysigt :)
Blev bjuden till Karlstorp o käkade en jättegod middag o hade allmänt trevligt innan jag o S tog bussen till S-näs igen, då det inte blev S-tälje som först var planerat.

Vi gick o köpte frukt o kakor och hamnade sedan hemma hos mig, med massa gott o melodifestivalen. Härligt att The Ark vann! :D

Var världens röj här igår, grannporten hade fest, jag trodde att jag skulle dö när jag under ett tag trodde att dom var riktigt "laglydiga" o stängde av musiken helt två minuter efter tio, men de höll på till 23.30 iallafall, vilket kändes bättre. Förstår inte varför inte någon kan vara högljudd som sjutton fram till 02.00 el nått någon gång bara. Skulle kännas bra.

Idag har vi planerat inför mässan på torsdag. En del att fixa, blir montermåleri imorgon, o massa annat småfix.
Jag längtar redan till nästa helg. O vi är lediga nästa måndag. Underbart... ♥


The Worrying Kind - The Ark


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa, så härligt med vår o så underbart att the ark vann :D tyvärr jobbade jag hela kvällen så såg det inte ordentigt, bara lite ibland, men ändå ;) hehe. Mera Ola Salo åt folket! :D hoppas allt är superbra hos dig också! :) KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback