Ljust

Första lektionen imorse hade vi O&L prov. Matz verkar veta hur hans elever tänker och gjorde så att typ hela klassen kuggar på fråga 6b.

I övrigt känner jag mig som en stor nörd för tillfället. Har kommit ur "pluggrutinerna" lite och trivts väldigt bra med det. Måste dock bita ihop till på onsdag nu o nöta matte. Hade självförsvar på idrotten idag, mkt roligt, Jenn tycker att jag är tjinkig vad det gäller uttryck men det är hon som är porrisen av oss båda o har en högre smärtgräns på "allmänna uttryck" än mig.


image156

Skulle äntligen sola också efter idrotten, så jag växlar pengar o pallrar mig iväg till Trädgårdsgatan. Men.. Självklart så byter dom ut solarierna just då o det enda solariet som var igång var det kö till. Så jag får gå dit imorgon istället.
Kom ihåg att köpa ett kort till Viggo också (Thanks god..), postat o klart nu :)
Kom även ihåg att köpa glödlampor, tjoho, nu är det ljust i hallen, ljust utomhus o torrt på gatorna. Wey :)

Våren är påväg! :)

Nu har jag precis käkat o fyllt på lite energi så jag ska sätta mig o försöka plugga matte ett tag.. Får se om de går lika bra som det brukar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback