Lugnet före stormen...

Gick o la mig ganska sent inatt trots att jag bestämt att jag minsann skulle lägga mig tidigt. Var ensam hela kvällen bortsett från några minuters gulligt besök i porten.
Helgen har i det hela varit otroligt lugn, ingenting har hänt men det har varit ganska skönt. Dock inte så skönt att de gärna får se ut så framver också, utan nu hoppas jag på något kul nästa helg.

Har flera gånger idag sett en kille från huset mittemot springa, jättestressad med olika föremål. Det började med en hink, nån timme senare med en förpackning toapapper o nu senaste med någon annan liten förpackning i handen. Undar varför han hade så bråttom? Nån som inte mådde så bra som väntade? :P

Jag gillar inte att gröna bananer inte blir gula fortare.. O jag är grymt sugen på daim efter jag såg bilder på Linda o co's kladdkaka..


Inget godis här inte, ska försöka plugga in organisationsformers för & nackdelar nu.

Laters


Fallen Leaves - Billy Talent

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du jätttejäääääättteee tråkigt nån helg är du mer än välkommer ner hit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback