Monterbygge

Företaget kämpar o laddar som sjutton inför torsdag nu. Vi har ännu mkt kvar att ordna men idag kändes det som vi kom en bra bit påväg, hela trion besökte först färgaffär i S-näs där vi lyckades få dem att sponsra oss med färg, så vi gick därifrån med 4 burkar, penslar o pinnar utan att betala ett öre. Gratis är gott :)

Tillbringade sedan hela kvällen i Jennifers ex-grannes garage. En spontankläckt idé gjorde att vi nu även har något på kortsidan av montern. Dessutom är de mesta klart nu så vi behöver inte tänka mera på det innan torsdag.
Massa tack till Ingvar o Bengan som hjälpte oss :)

Vi hann hem till J en sväng innan mitt tåg gick/S mamma kom o hämtade henne. Jag tror projekt "Föd Malin" är igång, då jag är på en liten "middags turné" den här veckan. Himla trevligt att jag fått 4 nya mammor sen jag flyttade ner hit, känns bra att jag någon jämt om den ena inte skulle vara tillgänglig om jag skulle ringa.
Skämt åsido så är både S & J+deras mammor alldeles för gulliga oftast, men jag får tacka o ta emot. Mamma Nilssons wok borde ätas oftare! :)

Uttrycket "tänkt på barnen i Afrika" kommer dock snart vara en minne blott. De nya kommer bli "tänk på Malin..."
o alla barnen kommer förskräckt äta upp all sin mat... Noot:P


Har äntligen tvättat mitt hår, ska köpa vanish el något liknande imorgon.. Min fot totaldunkar... Gör jätteont... O jag ska gå i mina skavsårsskor hela dagen på torsdag. hur sjutton ska det gå?

Nu ska jag föna mitt hår så jag får sova någon gång, jag o mitt mattesnille har date kl 8.30 i morgon bitti o jag önskar att jag kunde strunta i den lektionen men...inte.. desstuom tror jag att vi får tillbaka katastrofprovet... gosh..

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback